det är sjukt..

..hur helvetes jävla BRA allt känns just nu. trots osäkerheter och att trista saker hänt.. så känns allt så bra.. kanske är det för att två av de viktigaste personerna i mitt liv verkligen finns här för mig just nu.. kanske är det bara att allt känns såhär.. just nu..

hur som hälst! igår blev en lyckad runda på stan med emma och Carina.. jag fick mig ett par nya klänningar och även en riktigt het t-shirt.. köpte även en tröja och två t-shirts till gubben.. de skulle va till alla hjärtans dag.. men han fick dem nu.. roligare att köpa något lite..personligare.. till alla hjärtans dag, som för en gångs skull är på en lördag!!

efter shopping rundan bar de av hem till emma, med hårfärgning och klippning.. så vet ni? nu har jag lugg igen;) den skulle tydligen klippaslite mer ikväll fick jag göra;) andreas komoch tog en kopp kaffe och snackade skit.. vi busade med weeni och vilda och efter de följde de med ut och hälsade på skalis grabben!

väl hemma blev de promenader och bus med doggsen som givetvis va överlyckliga, SOM ALLTID! och sen blev de mys framför tv:n:) hade köpt en riktigt stor godis påse så vi hade en del att pyssla med.. gubben och hans jäkla majs bollar;)

idag gick jag upp vid sådär halv 10 då jag fick ett mess.. så kunde inte somna om..ut med vilja, mata valpar, ut med valpar, sen kom emma, ut med lennox, ut med skalis och till sist ut och busa med weenie och vilja, de har så grymt kul ihop:) de märks verkligen hur mkt ween-stone uppskattar att bara för leka en stund:) och vilja är ju lika knäpp som alltid;) knäppte en hel del bilder på knäppbollarna.. han ser så grymt stor ut mot lilla vilja!!

sen tassade vi in.. Vilda fick leka med skalis medans vi raggade upp något bland mina kläder som emma kunde ha ikväll! hittade ågot tillsist i alf;) hehe.. min nya blåa kläning kommer invigas redan ikväll..då de blir utgång med emma och marica (om hon bestämt sig??)

ska strax hoppa in i duschen och snygga te mig lite.. gubben blev fylle körare då han som vanligt inte ville med.. rätt dålgit att sista bion börjar vid 21:30??

jaja.. gubben och doggsen ligger på sängen och sover... alla har fått de de behöver på en stund så just nu är de väldigt lugnt! skönt måste jag erkänna:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0