Hatebreed

ja, klickar man sig nu in på hunddata och söker på Moonchild, så finner man ganska snabbt att de är något som inte stämmer, de är något som finns där nu, som aldrig funnits där innan, nämnligen att hon har ett syskon, Hatebreed.

så nu finns vår lilla skalman reggad:) vilket givetvis är SUPER!

igår var jag först en runda i plugget såklart, efter de hämtade gubben upp mig vid bussen och körde ner till byn för att mata bilen.. träffade morfar där en snabbis! en hem till våra vildar och fixa lite med alla papper för att ta en tripp till veterinären! allt gick super där och Montana som var inne för besiktning gick igenom helt ua! skönt:)

sen va vi en runda hos gubbens mor och snackade skit.. och efter de så va vi hos robert och emelie.. hälsade och busade lite med skalis och fixade lite papper! ska beställa tid för hans röntgen och vaccination nu i veckan med..! och ringa och höra när de tycker att de är lämpligt att kastrera daisy dosan!

idag börjar jag vid 12:50..ska ska hoppas in i duschen om en stund och börja göra mig i ordning! skönt att få sova ut ibland faktiskt! sen ikväll ska vi iväg och hämta hö till våra busar där ute i hagen då de börjar bli dåligt med de på lager, full fart hela tiden:)

nehe, duschen väntar;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0