im so happy happy!

går detta i lås är jag den lyckligaste flickan på hela jorden! dock får inte nii veta;) en del av er vet.. men bara de som bor tillräkligt långt ifrån;) hehehe!

sitter i skolan nu, duktiga jag, eller inte! har skrivit in de jag har jobbat med mitt projekt, tänkte jag skulle räkna ihop timmarna jag gjort med.. och se hur mycket mer tid jag måste lägga ner på detta.,... kommer troligen fortsätta med klicker träningen, men inte att läsa allt detta och skriva allt^¨ en aningens segt.. redovisning den 16/4 med.. min och gubbens 3 års dag.. lite små segt men smällar man får ta helt enkelt!:)

sitter på ebuddy nu, segare får man nog leta efter? men vad gör man utan msn:/ gick igenom bdb med och lite så där.. en hel del kommentarer! kul att så många gillar våra nytillskott:)

nehe, ska väl gå igenom lite bloggar och sen se om jag kan införskaffa mig något att äta innan ja svälter ihjäl^^

Kommentarer
Postat av: plastis

Nej men nu blir jag orolig & nyfiken. vad är det nu i görningen?

2009-01-13 @ 11:12:32
Postat av: katarina

Jag veeeet^^

2009-01-14 @ 13:18:56
Postat av: JezzzA

Hmm.. Vad spännande!!

2009-01-15 @ 08:23:28
URL: http://jezzzaslillascrapsida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0