kommer allt verkligen lösa sig?

ja, just nu känns de som att allt faktiskt kommer bli riktigt jäkla bra! hoppas att de fortsätter så!

fick ett sms inatt som gjorde mig både glad och ledsen, en mycket nära vän kommer hem på heltid, ilket gör mig super lycklig! men börjar bli orolig för vad som faktiskt hänt.. gummsan läser du detta..ring mig för tusan? ja får ju inte tag på dig ju och börjar bli riktigt orolig:S

gubben ligger fortfarande i sängen och sover.. han är riktigt dålig:S usch de känns verkligen helt hemskt när han är så sjuk:( stackras stackars sötisen!

i morgon flyttar Ariona ( som ska heta maya), och på torsdag (de är den 22dra på torsdag va?) så åker även montana(som ska heta melodie)! och sen den 18/2 kommer även Oregon (som ska heta Izor) att flytta! bara två grabbar kvar som söker nya hem men när vi blivigt av med dessa tre så gör de inte så mkt om grabbarna dröjer sig kvar lite:)

har varit ute och matat pållarna och hämtat ved, vaknade av att jag fick sms av robert vid typ 8:S kan nte förstå hur man väljer att gå upp vid 8 en lördag^^ men de är ju upp till var och en.. nu ska jag och daisy dosan ta en promenad och sen ska jag städa hos bajs valpisarna^¨ de är väl nackdelen med att ha 7 stora valpar hemma:P städningen!

Kommentarer
Postat av: sara

Hallå, du vet at du kan berätta alt för mej, jag måste få veta annars blir jag ju sjuk !! Och du är ju aldrig inne på MSN längre. Skärpning. Jag tror era hemligeheter handlar om en flytt ? Eller ja, dte kan ju vara nåt nytt djur med, men jag tror det handlar om en flytt. Säg te om du hittat nåt bra ställe åt oss :P Puss !

2009-01-17 @ 13:12:14
URL: http://misstell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0