mår bra:)

man mår riktigt bra när man får saker gjorda! gick upp vid sådär 9 idag ocg gick en runda med lennox..sen gick jag in.. släptte ut vilja på baksidan och tog skalis i koppel och gick en runda.. efter de va de daisys tur att gå ut och busa och sen tog vi ut skalis, maffia och alaska så de fick rusa runt på baksidan.. efter de blev de promenad med vilja och lennox och sen dess har daisy varit ute:P

har även hunnit med att äta lite, uppdatera hemidan, uppdaterat bdb, tvättat en del och andra trista vardags sysslor! men gud så skönt de känns när allt är gjort:) nu är gubben och skalis nere hos en kompis i moheda en sväng oh jag ska strax sätta igng med middagen.. vilja och lennox vilar på sängenoch daisy sover sött i sin korg:)

hehe för er som är nyfikna..här kommer mitt nya schema.. suddat ut allt jag inte läser..;)

ny bild på maffia:

Kommentarer
Postat av: JezzzA

Gött schema!!!

2009-01-25 @ 19:03:26
URL: http://jezzzaslillascrapsida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0