mera inlägg

gosch! förstår inte dem som orkar blogga sådär en gång i timmen, och faktiskt alltid har något att skriva om?! inte illa om ni frågar mig!

skoldagen är snart gången (en och en halv timme kvar) och ja funderar på att gå ner och köpa något ätbart.. sitter just nu och skriver ett arbeta om vattenkraft till naturkunskapen.. känner dock inte för att lägga ner någon större energi på de, men sånt som måste göras!

gubben mådde inget bra idag, ville ligga kvar i sängen hela dagen.... han är verkligen inte så förtjust över att jag går till skolan, i alf inte dagar som dessa.. ;)

men en shopping runda och hår färgning ska de bli med emma gummsan, kanske ska jag tvinga henne att klippa min lugg med?;) vi får se hur mkt vi vågar:P

nehe.. käk va de va?

Kommentarer
Postat av: JezzzA

Nä jag förstår inte häller alla som bloggar så ofta men du är en flitig bloggare tycker jag . nästa alltid nått nytt när man tittar in . Kul för dig att Emma är hemma förstår hon betyder mycket för dig .

2009-01-30 @ 15:15:28
URL: http://jezzzaslillascrapsida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0