Min julklapp..

.. till min älskling! som ni vet hade jag redan innan Brandy kom hem igen bestämt mig för att hon inte skulle bli långvarig.. hon trivs inte på lösdrit och får inte den uppmärksamhet oh träning en så pass ung ponny behöver. så efter lite diskutioner med gubben, som även han är fast besluten om att börja rida.. bestämde vi oss:) så den 10 kommer Rölla hem till gården, en bastand nordsvensk dam på 150 cm som tävlat på travet, hoppning och dressyr oh även gått som "tur häst" vad kan vara mer passande för oss? han har en häst att skrutta runt på när jag tränar bacardi virrpanna och jag har en häst som faktiskt kan tt och annat i dressyr väg;) sadel, träns och täcke får vi med:) i utbyte mot brandy.. kan de blir bättre? här kommer ett par bilder på gubbens julklapp:)



Kommentarer
Postat av: sara

Sla ni byta den mot Brandy ? Vad kul, en nordsvensk ! Härlgt att Andreas oxå ska börja rida :P

2009-01-01 @ 16:53:21
URL: http://misstell.blogg.se/
Postat av: Plastis

Det var ju en riktig häst!!

2009-01-01 @ 17:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0