morgondagen

har jag stora planer för:P hade tänkt mig att ta gubben i ena handen, och bacardi i andra för att gå bort till stallet och raspa till hennes hivar. går allt som jag vill kanske man även skulle ta chansen att sitta upp på henne? måste verkligen börja vänja henne nu, speciellt när andreas har ridhäst från och med lördag^^ lite orättvist:D

idg blev de mackor till middag, vi va så lata^^ men i morgon är ja ledig så då ska de nog bli bättre^^ igår lagade faktiskt andreas middag, kassler sås och ris.. under övervakning;) skönt att slippa att alltid laga mat i alf.. gulligt att han vill hjälpa till!

vi satt och kollade på tv igår.. och då kom han fram till att han helt klart bott med mig ett bra tag.. vi tittade på vänner och han såg en mysig tröja som han tyckte jag skulle ha.. hehe..sötnosen^^

har kört ett mini träningspass med maffia idag och vi lärde oss sitt på nolltid:D de va riktigt kul att få lära henne med klickern från början, att klicka in tog ju inte många sekunder;) ljudet betyder goooodis sa min lilla tjockis^^ fuskis att gubben ska ha henne på kursen och jag får lilla fröken virrpanna (majken^^)  kommer upp massa bilder i bdb sen på bus ungarna :)

har även fått en ny mob idag av min supersöta far:D yeah^^ riktigt najs! im happy^^

blåser tok mycket ute, så ska gå ut och kolla till hästarna! kram på er!


Kommentarer
Postat av: sara

Jag vill jätte gärna prova med klikcer, har tänkt på det länge.. och du Har du kvar din gamla mob ? Skulle jag i så fall kuna låna den för min är ju trasig.. Igen =(

Pusss !

2009-01-09 @ 20:58:38
URL: http://misstell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0