När hela världen rasar..

mm just nu känns de verkligen som de..gubben är troligen varslad.. och tills dessär det dag som gäller för hans del..vilket drar med sig att jag ine kan ta mig till eller fån skolan ( bussen rättare sagt) och hundarna blir ensama läskigt länge:Säven om han har raster han kan åka hem på så tycker jag inte de känns bra.. och även om vi nu har fått hem hundgårdar så att någon kan vara där känns de ändå HEMSKT!

5 månader kvar i skolan ungefär..tvinga mig för helvete inte att hoppa av nu?!?

idag åker montana och mexico..(eller melodie och patron som de ska heta) till sina nya hem.. mexico hamnar i skara och montana i malöm.. alaska finns fortfarande till salu..

kan ju även medela att pga omständigheterna så är våra hemlisar avblåsta.. jag blir galen:(

Kommentarer
Postat av: sara

Jag vet hur det, tror mej. det är faen inte lätt att leva idag..

2009-01-23 @ 10:11:28
URL: http://misstell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0