sletna janna

ja allt för många dagar nu så blir de bara mjukisar och upp medhåret lite skabbigt i en tofs.. har tröttnat! morr säger ja bara!!!

idag på morgonen hade jag verkligen tid, all tid i världen, la ansiktsmask, skrubbade med mitt jordgubbs skrubb både ansiktet och kroppen och tog en lång dusch ( duschade daisy med, hehe) men lik förbannat slutade de med att jag återigen ramlade ner i den så helt plötsligt otroligtmjuka, varma och mysiga sängen, men min så otroligt mysiga pojke. och ligger där tills jag helt plötsligt har super brottom! de är verkligen bara han som får se mig i någorlunda "form"..alla andra får helt enkelt nöja sig med sletna janna^^

dagen har gått hyfsat fort på 3 lektioner, varav en ny kurs, naturkunskap, som lärde mig att jag inte var galen;) de sa nämnligen att någon rymd sten hade varit här och brunnit upp i lördagskväll.. så med andra ord va de inte alls ufon jag såg när jag matade pållarna;) och så ett prov.. som gick bättre än jag trott!

gramatik som verkligen är min svaga sida, gick faktiskt helt okej:) lite stolt över mig själv där måste jag erkänna!

i morgon är de först ett möte klockan 10 på hotellet inne i stan, sen skolan en runda som blandannat bjuder på skridskor (SUCK!) 4 lektioner i morgon i alf, de flesta på ca en timme.. ! gubben ska till vetten med mexico. somvi givetvis håller tummarna för!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0