Tisdag?

idag vaknade jag av att emma messade, och sa att hon kommer hem vid sådär halv 4, IDAG?!? lite skräck blandat började jag fundera på om de va onsdag idag? för de är ju på onsdag emma skulle komma hem?? men nädå, de är tisdag:) oh sötisen är påväg hem i alf! de innebär att dagsplaneringen ser ut något i stil med dehär:

- innan 12: städa hos valparna, promenera alla hundarna och ta ut valparna, se till att hästarna har allt de behöver, duscha!
- skolan 1-4
- buss hem för att möta emma i moheda och ta en tripp till växjö för att köpa hund prytla till vilda..
- hem?

igår blev de en hel del körande;) andreas hämtade mig vid bussen vid sådär halv 1, åkte ehma och promenerade alla djuren.. och sen tg jag tag i badning och klo klippning av daisy vilket verkligen var behövligt, halva hunden låg ju i duschen efteråt! menmen.. efter de packade vi in oss i bilen och åkte en sväng till marica:)

när vi varit där en stund åkter vi återigen hem, och rastade doggsen och packade in oss på nytt för att vaccinera upp alaska, majken, izor och skalman..skalman fick mot allt då vi inte har hans papper så fick de bli helt nytt,men de är han värd:)

så nu är de fixat i alf, fick bli på drop in då de inte hade tider för sånt på evigheter.. suck! tänkte att jag skulle försöka komma fram till Ljungby idag och beställa tider för kastrering och röntgen.. lika bra att få sånt överstökat.. även om ja hade velat ha minst 5 kg mer muskler på skalis.. han vägde ynka 26 kg!
när skalis mötte puppisarna:)  :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0