väldigt trevliga dagar

med världens bästa emma har rullat på i en rasande fart! idag har jag ju varit ledig hela dagen, inte mycketl blev de skrivet på projekt arbetet inge;) emma kom hit vid klockan 1 ungefär.. då släppte vi ihop vilja och skalman så att de verkligen fick rusa av sig riktigt! sen stoppade andreas in dem i bilen och smet till skjutbanan för att dra av ett par skott..

jag och emma packade en väska och tog med oss bacardi och vilda och drog till stallet:) raspade bacardi och ryktade av henne riktigt.. och sen satt jag på henne i ca 15 min.. snart är hon redo att ridas på, vilket känns helt underbart!

vi promenixade hem igen och bacardi va såååh lycklig.. måste fått en riktig kick för hon riktigt dansade fram.. underbara häst!<3

hemma matade vi alla små och sen tog vi ut dem så att de fick rusa med vilda.. sen in en runda och busa.. och ut igen.. så höll vi på en stund;) när klockan närmade sig 17:00 drog vi hem till emma..matade vilda och weeni och sen drog vi till kristian .. lämnade weeni och hämtade frida.. lämnade henne i stan, köpte hund mat och handlade mat till oss och åkte till kristian och lagade taco.. väldans trevlans med mat och sveriges värsta bilförare;)

sen in till stan igen, hämta frida, lämna frida och sen hem hit.. mötte gubbenoch skalis på vägen hem så hoppade av vid dem och gick med dem sista biten...

i morgon blir de en del shopping;) ska bli riktigt skoj måste jag erkänna, med emma och carina..de hämtar mig i skolan:) slutar 10:30 i morgon så gubben sussar ändå sött vid den tiden..

nehe, dags att stussa i säng en runda!

kramis:)
Bild på hanen som är kvar

och en bild på vilda:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0