de rullar..

trots att jag är helt ledig rullar allt på i en jäkla fart.. idag har vi hämtat, lämnat och planerat MASSOR! vi har hälsat på mormor,mamma, gubbens päron och pappa..

gubben har vatt super duktig och fixat mer bete till våra hästar idag:) duktiga pojken.. och jag har varit klantig och sabbat min mobil:( den trillade ur fickan exakt samtidigt som jag stängde bildörren och den kom ikläm:( så i morgon ska den få åka iväg på lagning.. hoppas den komer hem snart!

just nu laddar jag upp biler på vovvarna och lägger in bilder från studenten.. jag har mailat körskolan och även en hel del andra mail som skulle iväg har kommit iväg:)

ni får drass me student grejerna ett tag till;) här är min nalle som får hålla alla mina grejer:)

Kommentarer
Postat av: mimmie

Jag saknar deeej <3

2009-06-12 @ 13:34:57
URL: http://mimmien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0