Studenten:)

Ja för er som kanske lyckats missa de så tog jag faktiskt studenten i fredags:) Jag var den enda på hela skolan som fick två  stipendier (lite mallig^^)

Dagen började med champanje frukost hos världens underbaraste mimmie och efter de fotografering på skolan, vi gick senare till rådmannen och åt lunch (och jag fick mina stipendier) och efter de va de kyrkan som gällde där mimmie sjöng en super fin sång och sen va de mentors träff. De fanns de som va glada och frammåt ( som jag och mimmie) och dem som tjurade ganska duktigt. efter de va de utspring! vilket va underbart:)

vi träffades sedan hemma hos mormor och åt en massa god mat och jag fick super fina presenter, tack alla som va där för en toppen dag!<3

sen va de utgång, klassen träffades på loft, vilket va ganska dåligt i början så vi beslutade oss för att gå en runda..men ångrade oss igen..men när vi skulle in igen släppte de inte in mer folk.. aja fick iaf tillbringa kvällen med goda vänner! på torsdag tar vi den riktiga avslutningsfesten!!

här är lite bilder på mig och mimmie.. fler kommer på mig när vi orkat tömma min kamera:)

Kommentarer
Postat av: mimmie

oomg de bästa tjejrna i bilen jjue :):) du är bäst <33

2009-06-08 @ 23:15:05
URL: http://mimmien.blogg.se/
Postat av: sara

så söta ni är =) Grattis igen !

2009-06-09 @ 15:13:43
URL: http://misstell.blogg.se/
Postat av: jezzza

GRATTIS IGEN!!!

2009-06-09 @ 21:14:26
URL: http://jezzzaslillascrapsida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0