alla ska väl få vara vår fina?

ja igår när vi hade varit ute med hästarna så började jag kolla runt lite på nätetför att hitta ett nytt träns till bacardi, den senastetiden har jag så gått som bara köpt utrustning till rölla, så de var dags för bacardi att få något nytt med tyckte jag! hennes träns är både trasigt och tyglarna tror jag att jag hade till fredde.. med andra ord x antal år sedan!!! men då min lilla häst är väldigt speciell, blev de två speciella träns:) hittade ett företag som sålde lite annorlunda träns.. så klickade hem dessa två:


visst var de söta? kunde inte låta bli så fick bli ett nylon och ett läder träns! nya tyglar till båda:) rölla fick en ny sadel gjord med, så snart blir de ridning på riktigt!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0