årets första regn?

vill börja med att tacka polly för igår:) mycket god mat och mysigt att bara snacka lite skit! wunderbart bruden!;) när jag och gubben kom hem så försökte vi se Bolt, detta gick dock mindre bra (morr behöver en mycket bättre dator!) så vi hoppade i säng istället! han hade ju planer på att börja jobba vid halv 5 idag på morgonen men icke sa jag! de spö regnade igrå kväll och jag tänkte då inte cykla till bussen så han fick snällt lugna sig lite!

igår som sagt spö regnade de! årets första regn kanske? och den mästa av vår snö smälte bort:) så underbart att de äntligen ser ut att bli vår! och molnen börjar redan spricka upp så de blir nog till att cykla hem i alf! lite duktig kan nog jag med behöva va.. speciellt när jag sitter och äter polly för tillfället;)

kom på att min första lektion idag är struken.. men de blir faktiskt att gå till skolan och gå på de två som är kvar ändå.. behöver göra lite skolarbeten känner jag.. behöver komma ikapp! får nog reda på hur de gick på ledarskaps provet idag.. vet inte ens om jag vill? hehe..

nehe, dags att ta en blogg runda och kanske plugga lite innan bussen går? ska garranterat väcka marica med! behöver skvallra lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0