besiktning

går dagen ägnades åt skol arbete och bil städning.. hann även klämma in lite hund aktiviteter och matlagning!

igår hade jag utvecklings samtal.. kanske inte speciellt utvecklande.. men en aning skrämmande.. givetvis fick jag veta min totala närvaro ( eller ska vi kanske säga frånvaro.. ) i alf.. frånvaron slutade på 42,7%.. så hade varit där strax över 50 %.. trots detta är jag inte IG varnad i något ämne.. och nästan alla ämnen har jag mer än G i.. de betyygen som redan är satta hade jag 4 G, 16 VG och 5 MVG.. något jag är ganska nöjd med:) Bla hade jag MVG i handels specialicering!! (APU - praktik) vilket jag blev SKIT GLAD över! de hjälper verkligen massor när man söker jobb!

väl hemma så va de lite vovve tid som gällde.. sen drog vi ner till mamma och klippte kellas klor då de aldrig blev av sen.. hon skrek som en tok.. som alltid.. men de gick bra.. tanten börjar bli gammal och kan inte göra så mycket motstånd längre.. mohaha..

fick även alla bilderna jag framkallade<3 vissa var så underbart bra! medans andra hade de gjort i helt sjuka storlekar.. men de va skit kul i alf:D nu är de dags att hitta på något med dem oxå!

sen va vi duktiga och städade bilen, matade grisen och katten och åkte ner till gubbens bror som fick kolla över bilen som ska besitas idag.. de va lite lampor som började bli dåliga och som fick bytas osv.. annars va de inget speciellt:) så håll tummarna nu!!

ska snart ta mig i kragen och göra mig i ordning för att springa till bussen.. 10 minus ute men så grymt underbart väder!!

idag blir de till att hämta hö och ut i de vackra vädret med vovvarna:)

föresten, fick ett ryck igår.. så nu är även daisy anmäld till moheda utställningen:) ska bli kul.. tror hon tycker de med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0