bilder bilder bilder

ja nu när jag hoppade ur duschen så låg de ett mail och väntade på mig fuji, de hade ett annat spännande erbjudande jag fundera att nappa på.. nämnligen de att deras 10x bilder kostar 59 öre styck.. erbjudandet gäller en vecka till och jag är riktigt sugen! saknar att ha mina "riktiga" bilder.. de jag skickade efter sist va riktigt söta.. hoppas att de kommer snart!



har faktisk (för första gången i mitt liv) varit riktigt aktiv på facebook idag med:) känner mig så grymt duktig;) och tydligen var de uppskattat!

Kommentarer
Postat av: jezzza

Klart!! Alla är ju med i Facebook . kul att du är med igen .. Då är det bara SARA som vi ska ha med igen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0