bilder och ledighet!

jag och vovvarna har varit ute i lite över en timme i de underbara vädret! hästarna står och solar och snön smälter.. UNDERBART! i brevlådan låg lite nya halsband till doggsen och en del andra små paket.. kul!

idag har vi studiedag, så ska ta tag i min projekt rapport hade jag tänkt! har även en del annat skol arbete att göra.. men de blir nog en hel del andra saker gjorda med! i söndags hämtade vi de sista grejerna som fattades till röllas sadel ( stigbyglar och stigläder) och bacardi fick ett martingall och en halsförlängare så kanske skulle man ta sig en ridtur?

har precis mailat till alla valpköparna och bett om lite bilder. så länge får ni nöja er med lite bilder på diesel (vild o vågad's hades, blå hane) och melodie (vild o vågad's montana, tik, reggad som blue fawn) de första två bilderna är på melodie i sitt nya hem:



här kommer lite bilder på diesel:

Kommentarer
Postat av: Nicole

Såå fina vovvar :-) plus min dotter också då såklart!

2009-03-17 @ 13:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0