gårdagen:)

igår ramlade gubben in genomdörren vid 3 snåret.. vi åkte med lennox och matade gris och katt och sen åkte vi hem.. jag hade hunnit tvätta en maskin och plocka i ordning alla kläder som låg huller om buller.. och även skriva lite skolarbete..

på kvällen packade vi in rocky, tog en runda i elljusspåret (som vi märkte va släckt hela helgen) och sen åkte vi till mormor och morfar.. väligt mysigt att promenixa i mörkret trots allt:)

idag hade jag planerat att åka till pappa, men han verkar inte svara alls? ville ta med vilja så hon fick leka med schäfrarna..:/ ska snart packa in valpisarna i bilen i alf och åka en runda så att de får busa med kompisar:D

en mysig helg helt enkelt.. och vädret verkar vända till de bättre trots allt:) ska försöka knäppa lite bilder idag!
lär ju vara inlåst i skolan hela veckan.. men ska blogga så mycket jag kan:)

Kommentarer
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hejsan! Intresserad av ny bloggdesign? På min sida finns kanske en för dig! Välkommen in, ha en fortsatt trevlig dag :)

2009-03-29 @ 12:12:02
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: polly

vi får träffas snart så kan Dior och Majken leka =)

2009-03-29 @ 14:03:57
URL: http://misstell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0