God morgon!

till skildnad från igår så blir de faktiskt skola idag, dags för nya tag! men då engelskan är inställd och jag inte ska va med på idrotten (knaprar fortfarande piller) så blir de en ganska slapp dag, vem vet kanske tar bussen hem en stund tidigare och tar mig en promenix istället i de fina vädret (som jag verkligen hoppas på att de blir!)

igår så gjordes hemsidan om till sotr del, vovvarna och jag hade mys både ute och i soffan, och frammåt kvällen så bar de av ner till min kära far för att se efter små systrarna medans han va på hocky och annelie jobbade. Nellie ( störasta av de små) hjälpte mig att städa ur köket medans wilma hängde i tv soffan mäst hela tiden. gubben va oxå med, men han tillbringade tiden mästadels uppe, med kenny ( låssas lillebror) , framför datorn;)

idag är de tvätt i stora mängder som gäller! ska även lägga ut en del täcken som bacardi nu växt ur på tradera. har ju ny häst i hagen med, smitte kallas han, ett gammalt varmblod som ska gå som sällskap till våra vildar. lånar honom, och om jag har honom hemma nu så har vi gratis bete i sommar, och de är ju helt enkelt aldrig fel!

nehe, dags att gå och göra sig i ordning. ha en superfin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0