Gomorron!

mm.. lagom kul att sitta här och inse att jag redan varit vaken i en timme.. men börjar först 20 i ett! seeegt! sporrar ännu mer till att ta körkortet vill jag lova! måste kolla upp dendär nya kursen med och boka in den så gott som direkt.. sen kanske faktsitk lära mig att köra bil? de kan ju va en fördel;) men i alf.. kursen, halkbanan och uppkörningen är väl så gott som betalt.. lite körlektioner och uppskrivningen på de så är vi nog redo att köra sen:)

ska sitta hos min mor och slappa till halv 10 då bussen går in till alvesta.. väl i skolan blir de lite projekt.. kom igång riktigt bra igår och en del av rapporten är klar i alf.. blev även klar med min forums undersökning och lite mer timmar trillade in i loggboken.. skönt! snart är allt detta ÖVER!

den 1 april har vi nationella prov i svenska B och sen ska vi in till stora staden och förbereda allt för dag X, som är den 2 april.. den 3 april har jag tandläkartid och kommer därför inte gå på den lektionen ( yes har bara en lektion den dagen) så mitt arbete måste vara klart den sista denna månaden.. men de får helt enkelt funka:)

de har snöat määngder inatt:( och jag har frusit halvt ihjäl fast vilja sovigt under mitt täcke.. men vaknade mitt i natten av att andreas och lennox hade tagit allt så fick snällt ta ett nytt.. hästarna har tillochmed varit i husen inatt.. de är inte ofta de händer vill jag lova! oftast sover de under träden..

hundarna vägrade först gå ut i snön.. tror de tröttnat på den lika mycket som jag! ja vill ha vår.. sommar.. sol och mys! men men.. antar att jag snällt får vänta lite till.. en bild på lennox i den första snön:


Kommentarer
Postat av: Veronica

Mina vovvsingar har också börjat tröttna på snön. Men vem har inte. Soleeeen kom fram

2009-03-31 @ 22:00:48
URL: http://vaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0