happy!

japp.. ett par riktigt bra dagar har paserat!

igår så passade jag ju pollys hundar på morgonen, sen blev de en tripp med henne och barnen in till alvesta, där jag köpte en jacka till andreas då hans ena är för tunn och den andra är trasig 8pojkar har ju oftast inte så många olika jackor att välja på) så de fick bli en tidig 3 års present!

sen åkte jag hem och tog ut vovvarna.. kort efter de kom gubben med hem och vi gjorde i ordning lite hemma och sen åkte vi in till växjö.

vi storhandlade mat till oss och vovvarna.. för oss blev de mat på city gross och lite små plock på Lidl, sen va vi en runda inne på Jula och köpte en utställningsbur för kommande utställningar med vovvarna:) har ju en bil bur som är väldigt bra att ha med, i plast, men maffia har snart växt ur den redan så fick bli en svart ihop vikbar bur som de hade på erbjudande nu!

sen åkte vi hem, plockade in all maten (7 kassar med mat!) och sen lagade vi taco och gluffsade i oss:) skönt när man har storhandlat och har en massa grönsaker och sånt hemma..

köpte även födelsedagspresent till polly som fyller 21 på söndag! grattis:) va och lämnade den redan igår kväll.

idag har de varit skola som har legat på schemat.. och snart hämtar gubben mig och de är dags att åka hem idag:)

dagens DÅLIGA: vi har fått en massa snö.. igen:(

Kommentarer
Postat av: mamma

ja det låter som ni hade trevligt och det är jäkl... gott med taco

2009-03-27 @ 19:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0