idag är janna

lite deppig.. men de går nog över för de ser ut att vara otroligt vackert väder ute! blir kanske en ridtur när man väl är hemma sen.

igår va de som sagt skolan som gällde! simmade en kilometer!! 700 m bröstsimm och 300 m ryggsim! bra jobbat mimmie och jag tycker jag allt:) thilda som simmade 700 m va med duktig!! såklart!

gubben hämtade mig sen, bilen hade gått igenom besiktningen! YEAH! vi åkte och bytte bil och hämtade hö, hem mata pållarna och ut med vovvarna och sen körde han ner mig till polly.. har som sagt passat henne hundar under natten och de har gått ganska smärtfritt.. hennes lilla chihuhua hane har ylat lite för att nakenhunden löper.. men de har ändå funkat..

funderar på att gå upp och ta enpromenix med monster (nakenhunden) oså att hon är lugn och snäll sen så att jag kan gå med de små med.. skönt med en ledig dag i alf!

hundarna jag passar:

monster:



tazza:


micro:

Kommentarer
Postat av: Anna

Varför är du deppig gumman?<333

2009-03-26 @ 15:10:20
Postat av: Anonym

aawh tack janna<3 stödet hjälpte mig till att kunna dyka jue :) love u! <3

2009-03-26 @ 18:03:53
Postat av: polly

vilka söta hundar u har passat =)

2009-03-27 @ 23:04:42
URL: http://misstell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0