paket paket paket!

idag fick vi våra student kläder:D jippi! beställde allt i storlek M, och jag drunknar i dem! men de är ganska skönt.. gör ju inte så mycket att de är stort när de är mjukis kläder:) när vi kom hem så låg de även 3 paket i brevlådan, till mig:) en kostym ( till utstälnning) och två par jeans:) och till min förvåning passade allt! kostym byxorna va dock förlånga.. så ska se om ja kan få gubbens mor till att lägga upp dem åt med! va super nervös över om kostymen skulle passa elle rinte då den va i storlek xs, men de gjorde den (tack vare att den bara har två kappar långt ner på jackan! hehe!)

nu ska jag passa på att röja upp lite här hemma, de ser ut som kriget och är student grejer ÖVERALLT! om en timme får vi besök så lika bra att försöka få undran lite.. så att man i alf kan sitta vid köksbordet;)
vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0