pjuh!

mm igår va vi ute på hemligt uppdrag jag och gubben min... och visst de va både skrämmande och super kul på samma gång.. man vet ionte riktigt hur man ska känna inför en sånhär grej.. alls.. men antar att de bara är att hoppas på att allt går bra! men de kommer de säkert göra.. detta fixar vi:)

hrm de är ju faktiskt den 16 idag!:) nästa månad på samma datum har faktiskt jag och gubben hållt ihop i 3 år.. shit va tiden går fort:S inte så länge sen med andra ord som både han och jag startade från botten.ö. och har faktiskt idag nått en bit på vägen! och de rullar fortfarande på!

har en lektion idag, organisation och ledarskap, och har prov på den lektionen.. ett prov som läraren själv tyckte va svårt.. och som klassens lilla älskade malin 8 fröken perfekt) sa va svårt.. vilket borde göra en nervös i vanliga fall.. när man kommer på att aj faen.. ja har inte ens öppnat boken.. blev de tyvär inte bättre! så dags att sätta lite fart!

Kommentarer
Postat av: jezzza

Okej är du GRAVID :) ... elelr ???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0