planering

ja de är väl de dagen går ut på. har precis betalat all amina räkningar, och vi har lyckats skriva av ikea skulden, känns skönt även om de inte handlade om några stora pengar att de hela går frammåt i alf! nu är de bara hästmaten kvaratt betala, och de ser ut som att de kommer finnas lite pengar kvar även efter de:) skönt!

har suttit inne på trafikskolans sida en stund och snurrat, får ju 6 gratis körlektioner av skolan, ville boka ind em i maj menman kunde inte boka så lånt i förväg, så får väl lugna mig lite helt enkelt!

har kolttrat in en massa viktiga datum och en del hundutställningar i kalendern, ser dock ut som att vi missar hässleholm då kenny har konfirmation den dagen. men en del andra ska vi allt hinna med:)

just nu sitter jag med en massa hundpapper, en del kvitton osv som ska skickas med mera.. ska fortsätta ägna mig åt de en stund!

vill även säga TUSEN TACK till Annelie som betalar för mitt student plakat:) super sött av dig!!!!:)
tack!

Kommentarer
Postat av: Plastis

Tack lilla gumman bara säg till omdet är något.

2009-03-23 @ 13:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0