Rapport skrivning

kvällen igår började med tre timmars valpkurs:) lika trevlig som alltid och maffia fattar verkligen galoppen:) vi tränade koppel träning och de vi hade i läxa (sitt och ryggsäcken) och jag och maffia busade som tusan.. vi fick till och med vara ute på plan och visa... lagom pinsamt men tur att man inte skäms.. hehe!

väl hemma skulle ju resten aktiveras då de blev en hel del promenader innan jag hoppade in i duschen.. efter de skrev jag i alf halva min projekt rapport.. idag måste jag ta alla bilder till den! men har nästan bestämt alla jag ska använda! gubben var lagom hjälpsam.. han spelade x-box och lekte med hundarna.. hehe.. sen va de dags för lite mat och vi kom i säng väldigt sent.. så de sved i ögonen när han väckte mig idag på morgonen och hundarna låg i dvala.. ingen som alls va intresserad av att stiga upp!

men nu är de full fart igen.. ska strax springa till bussen och sen ska jag och mimmie göra de sista på vårt UF och förhoppningsvis hinner jag med lite rapport skrivande med! full fart:)

vi hörs kanske under kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0