trött trött!

idag borde vi få igång internet igen hemma, hoppas jag på i alf!

sitter i skolan nu, har en lektion idag men lika bra att gå på den i alf!

har gjort om hemsidan lite, men den funkar inte riktigt som jag vill! jag har i alf kastat upp en sida till vår nya grabb, rocky, men bilder och mer info får jag nog lägga in senare för de bara bråkar! kan inte heller få upp den, utan den ligger längst ner på sidan, morr!

igår rymde hästarna, men vi visste i alf vart vi skulle hämta dem.. eftersom de snöat så mycket så hade tråden lagt sig ner och de hade glatt traskat iväg över sjön.. ! så de va bara till att hoppa ini bilen och åka bort till islandshästarna och hämta dem! sen fick vilja och lennox gå på promenix och hämta bilen igen!

annars har helgen varit väldigt lugn, de blev taco hos polly och hennes barn, och så har vi raggat bebis bilder på mig hos mormor och mamma.. nu har jag hittat en lagom flummig bild som ska få pryda mitt student plakat! inte så länge kvar tills dess nu! gytt:)

nehe, dags för dagens första, sista och enda lektion! vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0