utan internet..

.. och nästan döende har jag varit i en vecka nu känns de som! internet hemma har laggat helt.. de räknar med att få igång de igen till slutet av veckan.. höll på att dö när jag hörde de:S så de har blivigt en vecka framför tv:n..

gubben va ju som känt på övning för ett tag sedan.. och snällisen drog hem den ena sjukdommen efter de andra.. hrm.. de lät ju lite hemskt.. men menade att han har varit tokförkyld och har bihåleinflamation och halsflus.. igår fick han äntligen pencelin han med!

jag, som blir döende när jag är sjuk, skrek efter två dag med spyor så fort jag andades att jag ville ha mediciiiiiiiin.. vilket jag givetvis fick:) för precis som jag trodde så hade jag halsflus, spyr alltid när jag har de.. spyr visseligen så fort jag har feber.. men speciellt vid halsflus.. så gubben fick köra mig till läkaren i fredags kväll så att jag kunde få piller..

nu sitter jag i skolan.. gubben är fortfarande sjukskriven så han skulle fixa lite hemma medans jag verkligen behöver ta igen lite i skolan.

i måndags var de första gången på valpkursen, första gången är ju alltid utan valp så de gick ganska lugnt till.. fick lite läxor och info om vilka andra kurser som hålls.. blir 1 amstaff, 1 bullmastiff, 3 schäfrar (pappa, pappas fru annelie och en som har deras schäfrars kullbror) och 2 mini aussies ( polly och en från deras jobb som jag och gubben träffat bla alla midsommrar på öland)  så de är ett glatt gäng.. hoppas på att de kommer funka fint:)

nehe, dags att göra lite nytta:)

Kommentarer
Postat av: Sooz

Har ni inte kvar Skalman?:O

2009-03-04 @ 17:19:51
URL: http://raggarsooz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0