Utmaning!

då jag är för lat för att länka, utmanar jag alla som läser detta!

Lovar du att vara ärlig? yes!

Du heter: Joanna

Smeknamn: Janna

Låt som när du är ledsen sörjer till?: de mästa med takida brukar spelas högt när jag är depp..
Beroende av: ostbågar och kärlek!
Vad tror folk om dig?: de får ni nog fråga dem;)

Stämmer det?: beror helt enkelt på vem du frågar!
Vad får du oftast komplimanger för?: Mina ögon

Vad säger du för att imponera på någon?: är oftatst mig själv och kör hårt så får man hoppas på att den man försöka impa på blir de!
Hur imponerar man på dig?: man vet vad man snackar om. man är rolig och man är sig själv!
Brukar du skratta för dig själv?: de händer, mer än en gång per dag!;)

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Asssnygg!
Var bor du?: Smålands djupa skogar
Trivs du där?: Yes men vi hoppas på flytt inom inte allt för lång framtid!
Äger du några converse: givetvis!

Sprit, cider, vin eller öl: Sprit de få tillfällerna de händer att jag faktiskt dricker..
Brukar du bli för full: inte sen jag var sådär 13..

Är du allergisk mot något: Pälsdjur.. men bara att ta den smällen!

Hur svarar du i mobilen: mmmm..

Antal timmar sömn inatt: 5?

Brukar du komma i tid: Ja så gott som alltid.
När mår du bra: När solen skiner, hundarna är trötta och jag är med min familj

Hur känner du dig nu: seg och en aning stressad..

Vanligaste färg på dina kläder: blå/gråa jeans och svart tror jag

Vad tycker du om fötter: en av mina fobier...

Vad saknar du: just nu min gubbe.. men i allmänhet.. emma..

Hade du en bra kväll igår: fullt ös men den va bra:)

Favorit dryck på morgonen: Oboy.

Rakar du benen: ja?

När brukar du oftast gå och lägga dig: vid sådär 22:00..

Är du blyg?: nej, snarare lite för på..

Sysslar du med någon idrott: hästar och hundar räcker för mig..

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:Nej.. tror dock på attraktion vid första ögonkastet
Har du spytt offentligt: yes.. har väldigt lätt för att kräkas.. spyr när jag har minsta lilla feber.. tyvär:/

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: ta reda på varför de är som de är

Är du nöjd med ditt liv: idag, ja.. i morgon vet man aldrig!

Är du bortskämd: ja det är jag.. min far skämmer bort mig..
Vad gör du i morgon: börjar morgonen hos polly för att sen åka hem och ha en heldag med hundarna!

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: oj.. inte en aning:S se upp till någon i din närhet istället?
Vad längtar du till?: vår, sommar, sol, värme, studenten, emma och mica, gubben<3
Har du bra vänner och äkta vänskap?: ja de har jag! älskar mina vänner!

Vad använder du för shampoo?: de jag fick i julklapp;) något speciellt för väldigt färgat hår..

Hur gammal är du: 18, 19 om 3 månader.. :)

Tycker du om någon just nu: givetvis<3

Gröna eller röda äppeln: gula faktiskt!

Gillar du golf: nej, förstår inte riktigt vitsen med de.. lik förbannat blir de golf nästa månad.. men va gör man inte för dem man älskar?

Vilken tid gick du upp idag: 05:45

Har du sovit i din egna säng inatt: yes

Har du strumpor på dig nu: Ja, svarta.

Är det okej att gråta: varför skulle de inte vara okej att gråta?

När grät du senast: igår, när andreas sparkade mig på foten!

Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa hus!

Bär du glasögon eller linser: nepp

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nepp

Har du piercing: yes, öronen, navlen och läppen

Vill du gifta dig: nej, jag tror inte på att du ska ställa dig upp och lova att du ska älska någon i resten av ditt liv.. de är för mig omöjligt..

Vill du ha barn: inte inom överskådlig framtid.. fråga mig igen om 10 år..

Solar du ofta: nej, jag tycker inte om att sola.. att mysa i solen gör jag dock ofta:)

Är du bra på att laga mat: hehe nej, men ändå lagar jag mat så gott som varje dag.. men då gubben verkligen är en katastrof i köket så känner jag mig lite duktig ibland;) vi äter i alf inte nudlar längre.. haha
Är du flygrädd: nej, jag tror inte de

Hur vig är du: som ett kassaskåp..

Är du musikalisk?: en del.. kan ta en ren ton och spela lite gitarr i alf!

Vad dricker du helst när du är törstig: choklad mjölk^^

Vilken är din favoritglass: all glass på bytta.. som man själv får blanda med olika såser och mosa till gegga och sen sleva i sig!

Tror du på ett liv efter döden: vet inte vad jag ska tro.. liv och död är två ord som inte går ihop..

Tycker du om sushi: aldrig provat, tänker aldrig prova
Vad äter du helst när du ser på film: ostbågar:)

Har du tandläkarskräck: nej, kan bero på att jag aldrig haft ett hål i hela mitt liv.. hehe
Är du morgon- eller kvällsmänniska: jag var en morgon människa.. men nu är jag nog en mitt på dagen människa.. för somnar tidigt och vill gärna sova länge!

Vilken ögonfärg har du: grön bruna just nu:S (de byter färg konstant)

Har du någon gång gråtit dej till sömns: jo klart jag har..

Biter du på naglarna: aldrig gjort

Röker du: nepp,

Hur ofta tränar/motionerar du: varje dag antar jag? med hundar och hästar osv.. dock aldrig på gym eller någon direkt idrott.. de är jag för lat för..
Senaste låt du hörde: en grabb som spelade vilt på gitarren.. lagom dragen.. inte en aning om vilken låt de faktiskt var!

har du inget viktigt för dig? gör listan du med!


Kommentarer
Postat av: Babbi - [Design & Foto]

Hejsan! Är du på jakt efter en ny bloggdesign? Välkommen in till min design sida med massor av designer!

2009-03-25 @ 22:33:45
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0