Bra Besked!

igår fick vi en hel del bra och besked:)

för de första så fick jag G i idrott, VG i svenska B och MVG i konferens och reseption! vilke jag är skitnöjd med!

för de andra så ramladede in lite ataxia resultat (ÄNTLIGEN!) och här kommer resultaten:
Daisy: Clear
Vilda: Clear
Majken: Carrier
Medea: som VÄRST Carrier (kan vara Clear eller carrier)

bara Vilja kvar som ska testas nu, håll tummarna!

Igår anmälde vi Vilja,Majken, Maffia och rocky tilllite utställningar:) daisy får nöja sig med små nu för tiden men de andra har ett par stora att skrutta runt på..så vi får nog öva lite mer;)

jag har precis kört min första körlektion som gick förvånansvärt bra:) körde en dubbel lektion inne i ett bostadsområde i alvesta.. och jag är faktiskt nöjd med mig själv:V

nu sitter jag i skolan och pluggar..på min lediga dag;) hoppa satt gubben kan hämta mig snart:)

Kommentarer
Postat av: polly

vad kul att det går bra för dej att köra bil, skit kul !!! Puss

2009-05-28 @ 13:27:08
URL: http://misstell.blogg.se/
Postat av: katarina

GRATTIS<3

2009-05-28 @ 19:53:24
Postat av: Plastis

Grattis till proveerna och dina betyg. Du är super duktig i skolan ju. Kul att du börjat köra bil nu också. Blir skönt sen när du fått körkortet.

2009-05-29 @ 09:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0