Helgen

jag är fortfarande inte frisk, vilket är skit trist rent ut sagt! fy faen för att vara sjuk!

helgen har jag spenderat men min vovvsingar:) gubben r ju iväg oc utbildar sig till krypskytt.. så jag och hundarna har varit ensama hemma.. de har blivigt tok mycket gos ch massa promenader.. vilja och rocky har varit ute i rastgården och busat sen 8! och valparna är i hundgården och leker.. de andra har fått sig varsin stillsam promenix i skogen så de riktigt hunnit lukta in allt som finns runtomkring:) vädret är kanon så vovvarna kommer vara ute en bra stund till.. de har grymt kul!

jag fixar med tvätten idag.. och lite annat små pyssel.. har inte ork till något riktigt.. febern försvinner i omgångar och kommer tillbaka lika fort.. jobbigt..:/

igår va mamma här en runda och körde mig till hästarna så att de fick vatten osv..vi planerade lite för studenten oxå.. känns som att allt flyter på ganska bra nu.. samanlagt blir vi 27 pers om alla kommer.. ganska lagom trots allt..

nehe, nu ska jag kasta upp lite nya bilder på Colorado:)

Kommentarer
Postat av: Anni

Hej! Kollade in din fina hemsida och jag blev verkligen imponerad av dig och att du kan ta sånt ansvar för så många hundar och ändå är du så ung! Fortsätt så, superfina hundar har du :)

2009-05-17 @ 16:37:48
URL: http://anniibus.blogspot.com
Postat av: Anni

Tur du har hjälp av din sambo då! :) Men det är nog inte många 18 åringar som kan ta sånt ansvar som du!

Zoya hade nog inte tackat nej till att bo hos er med alla hundarna :D

2009-05-17 @ 18:23:55
URL: http://anniibus.blogspot.com
Postat av: Plastis

ja du får verkligen krya på dig. vi saknade dig i lördags. Kenny var jätteduktig.

2009-05-18 @ 10:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0