Ledighet = Najs!

vi vaknade till liv här hemma vid sådär halv 10.. då hade jag varit upp en runda och matat kasper som inte alls var nöjd för att de regnade..

gubben gick ut med valparna och lekte me dem.. de har varit ute sen dess och de har faktiskt varit uppehåll! vilja och rocky har lekt i hagen som galningar i ca en timme och jag har varit på enskilda promenixer med hela högen.. så jäkla skönt att va ledig!

igår provade vi vår rockard och sele efter röllis.. allt passade och de gick så otoligt bra! hon är väldigt hård i munnen när man rider men när man kör är hon en gud! otroligt signal känslig och lyssnar på alla hjälper hon får!

nu är gubben iväg och fixar ved.. han skulle hålla på till 12 sen skulle han fixa en pump för ett däck på rockrden behövde pumpas.. sen skulle vi köra.. om de inte börjr regna.. blir en runda med rölla idag med.. och kanske en runda med kasper med.. beror på vilket humör han ä på;)

har lite smått börjat konditionsträna både hundar oc hästar, nu när de börjar bli väder till de.. tikarna går väl att hålla igång så gott som hela året.. lennox har varit lögn i h*lv*te! han fruser och tycker att allt är äkligt.. men nu börar de funka bättre:) och rölla ska ju betäckas så hon måst var i hyfsat flås:)

en bild som jag tog i påskas på min älskade gamla kelly bud.. hon ä 9 år nu tokan.. men hon kommer alltid att vara min valp!<3 Kelly bor kvar hos mamma..

Kommentarer
Postat av: sara

Det är inte bara sockenosen som är rund minsan ! :P hehe

2009-05-07 @ 14:16:55
URL: http://misstell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Faan va fet hon blivit

2009-05-07 @ 16:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0