Nellie

idag har lillasyster Nellie varit här och hälsat på. Först red hon Andreas häst Rölla.. de tog väl ca en halvtimme sen gick de riktigt bra.. de märktes att de va länge sen hon red men hon tuffade verkligen till sig på slutet! är så kul att se henne rida för hon lyssnar verklie på vad jag säger och gör sjukt bra ifrån sig! Nellie har även börjat lära sig de flesta ridtermerna vilket underlätta massor!!idag gick de så bra att hon till och med fick rova rida min lilla ögonsten.. bacardi..

och även de gick som en dans:) bacardi är ju dock betydligt mer försiktig så nellie fick tänka om lite och ta komandot på ett helt annat sätt, och hon skötte sig kanon! de gjorde de båda två:) fick en bild som jag tycker blev riktigt fin.. den kommer här:

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Ahw : ) Tack söta! Ja det är jättetrist att de är långr ifrån varandra, annars hade jag varit på tjabes oftare exempelvis ;)

2009-05-03 @ 19:38:00
URL: http://lindaslya.blogg.se/
Postat av: Plastis

Ja hon är för go mammas flicka. jag måste följa med henne en gång, har ju aldrig varit hos er.

2009-05-04 @ 13:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0