sista plugget

yes nu sitter jag och pluggar in de allra sista.. har prov vid 12:40 idag och redovisning i morgon! jag SAKA fixa de trots att jag ligger efter massor! (känns de som iaf)

igår var de sista gången på valpkursen, vi var ute i skogen och spårade.. maffia fattade inte alls vad vi höll på med i början och satte sig och åt blåbärsris istället.. hehe.. men när vi använde klöven sen och andreas gick med henne fixade hon faktiskt de fint:) härligt! Majken fixade de med till slut:) de fick fina diplom och vi bjöd kursledaren på smörgårdstårta:) jag åt dock gifflar^^

i söndags körde jag bil för första gången: våran lilla atos^¨ atomatare dock så de gav väl inte jätte mycket men iaf: ska trovligen rejsa runt lite med pappa ikväll.. är ju körlektion på torsdag (waaaah! kanske dags att börja nu då?)

ska se om vi hinner krabba lite mer med husvagnen med:) en sånhär är de (dock inte den, snodde bilden från google, hehe!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0