sjuk:(

suck och så har man gått och blivigt sjuk.. sover mäst hela tiden känns de som..nu ska jag till tandläkaren om en timme och göra klart min blekning av min rotfyllda tand. sen är de nog bara sova som gäller. ev kommer emilia och motionerar hästarna lite i eftermiddag.

vi flyttade hästarna till betet i tisdags, jag körde kasper och så gick vi med de andra tre och de gick super:) kasper va rädd för hundar som skällde längs vägen annars gick de verkligen toppen bra..så nu har de lite att pyssla med.. en hel del gräs hade ju växt upp där:)

en bild på vild o vågad's hades

Kommentarer
Postat av: kattis

Vilken snygging;)

2009-05-14 @ 15:18:48
Postat av: kiicka

Guud vilken fiin hund!

Vill med ha =)

2009-05-15 @ 08:33:31
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0