Träning och bus!

ja det r vad dagen har bestått av..först va vi och vilja iväg och kollade bete.. så nu är de löst:) SKÖNT! sen när vi kom hem gick vi en runda och aktiverade de vuxna vovvarna lite..packade in majken och maffia i bilen och sen åkte vi till moheda för att träna.. gick super! majke har fattat att hon ska stanna i bilen när man öppnar..men maffia vågar fortfarande inte hoppa ut^^

de va en massa andra vovvar där och tränade.. tror de hade kurs:S men de struntade vi i och körde på ändå! när vi kom hem så fick jag ett ryck och vi selade kasper och körde en runda.. han va super duktig och de gick bättre än väntat:) så jag är skit nöjd! vi lekte lite med vilja och rocky i hagen och gick en promenix med de andra!

vi har även hunnit vara en sväng på östragård.. försökte hitta en hundkoja men de fanns ingen.. lagat mat och pysslat med lite annat här i hemmet.. en msig dag:) MASSORav bilder i galleriet! och ett par här: (och ja, de kommer även bilder på rocky i galleriet nicole;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är för goo vännen, tänkte precis skriva och terrorisera dig om bilder på Rocky, så såg jag vad du skrivit till mig!!

2009-05-10 @ 22:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0