trött

kom i säng vid sådär 1 inatt efter en ganska sent påtänkt tripp till kalmar för att hämta en rockard till pållarna.. både kasper och rölla behöver få röra på sig mer, och kasper lär inte va helt inriden på sådär ett halvår kanske..och rölla och jag kommer inte riktigt överens i ridningen;) ska dock prova att kasta på henne en halsförlängare..se om de funkar bättre:)

det regnar och regnar, vilket jag är skit glad över! just nu sitter jag i skolan och försöker skriva årsredovisning för vårt UF...inte de lättaste men snart kommer de andra brudarna och hjälper mig i alf:)  i morgon är jag ledig och på fredag är de tandläkar tajm.. ska bleka min mörka framtand.. skit skönt att äntligen få de gjort!!

valparna (eller unghundar är de ju faktiskt nu kan man ju säga.. ) har växt som tusan! måste knäppa lite nya bilder:) och ja, även nya bilder på rocky grabben! damerna kan väl oxå få vara med om de är snälla;)

har även hittat en låt som jag aldrig någonsin kommer kunna va utan igen!<3 har lånat andreas mp4 ( ja ni läste rätt, mp4..så sjukt) idag för att kunna lyssna sönder den! Milow - aya technology (http://www.youtube.com/watch?v=DE9IchvpOPk) LYSSNA!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0