Dagarna rullar på

är så äkligt nervös idag, idag faller döds dommen! vi överlever visseligen i vilket fall som helst.. men de går ju inte att låta bli att vara galet nervös:S men vi fixar detta.. tror jag.. baaaah..

iaf, jag har varit mina första två dagar på praktiken och de har funkat fint, de håller mig sysselsatt vilket jag trivs med att vara! i helgen var gubben iväg på utbildning så nu är han även fullfjädrar skyddsvakt, min duktiga pojke!<3

idag flyttar lilla kämpe till dalarna, vi önskar honom all lycka där!kvar hemma finns 3 valpar att tinga, två tikar som är till salu och en hane som säljs på halvfoder.

praktiken gör jag föresten på tidningen hästfocus, klicka er gärna in på www.hastfocus.se



Kommentarer
Postat av: Suzzie

Hoppas man får träffa lille Kämpe nån gång i framtiden =)

2009-11-18 @ 13:38:23
URL: http://armon.blogg.se/
Postat av: sara

Dödsdomen, Usch det låter inte skoj. Hoppas dte inte är nåt allvarligt, men ni klara detmesta !

Du vet var jag finns om det är nåt <3



Puss !

2009-11-18 @ 17:31:23
URL: http://misstell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0