Denna eviga väntan!

Denna veckan planeras allt att bli klart, vilket är helt underbart skönt samtidigt som de hela är lite läskigt. bara till att försöka att hålla ut!

Hemma rullar allt på, hästarnas träning har kommit igång bra trots att de är mörkt de timmarna på dygnet som jag är hemma! ska bli skönt att jag snart är ledig i en månad så att hästarna får röra sig ännu lite mer. hundarna lider ju inte precis, de får vad de behöver:) alltid lättare när man är två, men vill ju inte skicka ut gubben själv med hästarna precis! de kan behöva lite vintervila de med.

nu tror jag att jag är helt klar med mina julklappar, har beställt lite grejer som postas till mig idag, är sååå spänd på hur de ser ut! ska bli superskojnär de kommer! och då jag vet att en hel del nära och kära är här inne och smyger ibland så tänker ja inte länka till sidan där ja beställt de, men otroligt fina och personliga grejer är de iaf, ska visa er efter jul!:)

nehe, dags att försöka göra sig lite i ordning och sen dra ner till praktiken.
kram på er!

Kommentarer
Postat av: Madicken

Hej på dig!

Allt bra..?

Ha en fin Måndag ;)

2009-11-23 @ 15:00:35
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0