Hästarna

de va ju ett tag sen jag la upp bilder på pållarna, har siuttit och letat upp lite bilder nu, vissa gamla och vissa nya, men presenterar dem iaf på nytt!

Terrier, halvblod på 165, världens underbaraste dam som kan ridas utav alla, tävlad i hopp och dressyr.


Muffin, shettis valack på 11 år, ca 105 i manken, inkörd och mycket longerad, kommer användas av nellie till ponnytravlicensen!



Likös, russ valack på 14 år, ca 123, kommer att användas av mig till ponnytravlicensen.


Tingeling, c ponny, ca 129 cm. används till promenadridning och ska köras in.


bacardi är mitt lilla kärleksbarn! hon är just nu hos marica och utbildar sig. hon är en angloarab på ca 147 cm och 3 år.


Laban är en liten hingst på 1,5 år. han är russ och ca 118 cm. en riktig mysunge!


Kommentarer
Postat av: Nicole

Ohhh såååå fina de är!!!! Funderar på om jag ska ta med Selma upp till er när vi ska lämna vovvarna, hon vill nog se hästarna gissar jag på :-) kram

2009-11-19 @ 11:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0