Bilder

efter att ha spenderat ( vad som känns som halva morgonen) till att gå igenom bilder på BDB så va de vissa som jag helt enkelt fastnade bara liite extra för.. så kommer kasta upp dem här..

men först, lite morgon babbel.. sitter hos mamma, åkte med gubben ner till byn då han skulle jobba ( ja eller praktik eller vad de nu är, han skulle få veta idag) så promenixade hit därifrån.  så har varit ute och gått en bit och busat som tusan med den gamla kelly grisen, 9 år är hon nu.. min gamla tant:) lika glad över att få busa loss lite ändå.

är egentligen inte i skolan på måndagar, men har en Tenta i word idag.. jag min smartis har inte pluggat alls.. tänkte de att word.. äsch.. de kan jag utan och innan.. så hoppas verkligen att jag har rätt, hehe! ska strax kasta i mig lute frukost och börja promenixa mot bussen.

Helgen har varit lugn, pappa och små syskonen va och tittade på valparna en runda, vi va nere hos honom nästan hela fredagen och jag spenderade större delen av lördagen med emma ( vi besökte hemma kväll osv.. väldans mysigt trots att de finns trollungar) och gubben va en runda på sjön lite senare. Vi har börjat jobba lite med Majken och Vilda ihop vilket faktiskt funkar kanon! skönt de nu när Vilja är upptagen med annat:) mycket tid har givetvis även spenderats med valparna..de är ju lugnet före stormen nu om man säger så:) underbart att vilja är en så duktig mamma!!

Diesel ( Vild o Vågad's Hades)



Zona ( bild från valpträffen, Vild O Vågad's Arizona)


Mellie ( Vild o Vågad's Montana)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0