en stund över!

ja nu är de nästan en vecka sedan jag bloggade, fy på mig! men de är sååå mycket runt omkring!! skolan och valparna tar en massa tid, såklart! plus att jag har 4 pållar och 6 hundar att underhålla samtidigt:) men de går faktiskt riktigt bra, bloggen blir ju dock lite lidande, men inget som jag är ledsen över;)

i morgon blir bebisarna 2 veckor, stoora nu:) idag har några av dem öppnat halva ögonen iaf.

i fredags red jag och gubben hem hästarna, de hela tog nästan 5 timmar! de va längre än vi trodde över berget, men de gick bra trots allt:) efter de har jag och emma hunnit rida två gånger till, de fick vila i lördags då de va en lite väl tuff runda för dem!!

igår så var jag och rocky uppe hos Emma, Rocky och Vilda härjade lösa en bra stund på tomten sen packade vi in dem i bilen och åjkte ner till samhället och gick en runda där. Majken och Vilda har med fått börja ta en hel del promenader ihop, men nu när både majken och maffia löper tyckte ja att stackars rocky behölvde komma hemifrån en stund så nu va de hans tur att åka på lekträff!

jag har fått MASSOR med bilder på Medea som jag måste ta tag i att ladda upp, men just nu sitter jag hos mamma så ni får gott hållas en stund till;)

i morgon kommer nya valpbilder, såklart:)

Kommentarer
Postat av: sara

Ser fram emot nya valp bilder !!

2009-09-15 @ 20:43:23
URL: http://misstell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0