inget internet:(

nä internet hemma la ner helt i fredags när jag skulle lägga ut de nya valp bilderna:( får de om andreas kan fixa de ikväll eller om jag får ta med dem hit i morgon!

de är verkligen full fart hela tiden just nu, mycket att göra med hästar, hundar och plugg:) i helgen har jag även hunnit med att leka en del med emma och även frida faktiskt, har varit jätte mysigt med singstar och wiiiiiii;) de får vi göra om töserna! ett extra tack till emma för all hjälp i helgen!

i gårkväll va första påtäckningsnatten för hästarna, nuär de fodrade regntäckerna på. får vänja in dem lite sakta så dröjer nog ett tag till innan vi tar till termo täckerna.

valparna är jätte söta nu och har börjat leka så smått:) ska som sagt försöka få upp bilderna från förra veckan och ta nya på onsdag:)

här kommer ett par bilder på diesel så länge som jag knyckte nyss!

Kommentarer
Postat av: jezzza

Jag väntar bara på att bebis ska komma .. men det händer ju inget .. Nu har vi varit ute och gått 4 km .. få se om det kanske sätter fart på att ;)

2009-09-21 @ 09:50:05
URL: http://jezzzaslillascrapsida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0