Är så taggad!

De händer så mycket hela tiden just nu, på ett ganska bra sätt:)

i Måndags va jag duktig och lagade sjömansgryta, vilket var väldigt uppskattat då gubben åt upp 10 portioner själv ( ibland förstår jag inte hur han lyckas?) efter de åkte v till gamla huset och rev ner de sista av häststaketet, vi hade med oss maffia och sprang runt och busade medans vi arbetade, de som hyr stugan nu (danskar som ska ha den som jaktstuga) kom efter en stund dit, de hade med sig en hund de med, uppfattade aldrig namnet på rasen men de var en typ av fransk fågelhund förstod jag iaf. Maffia blev tokkär i denna hund:) kul att se henne busa så!

i tisdags var de säljarnas dag i skolan, en hel dag med föreläsningar, ganska intressanta mn jag klarar inte av att sitta still så länge! efter de var jag, gubben och lillasyster ute å hemligt uppdra på kvällen;)

igår satte jag nytt staket till hästarna, så nu river de upp en ny bit av åkern, jobbade även igenom Muffin och busade lite med de andra. hundarna härjade som vanligt.

nu sitter lennox och tittar ut genom fönstret, han gillar fönstena här uppe, de är i hans höjd:) snart ska jag ut och börja bråka lite med hästarna, de ska borstas igenom riktigt, på med täcken så de inte smutsar ner sig igen, få fram tävlingsvagnarna och tävlingsselarna ska provas! ikväll är de nämnligen första loppet på banan, WOHO! ringde nellie igår och berätade, hon är så taggad:) kul!

nehe, dags att ta tag i dagen:)

nehe, ska

Kommentarer
Postat av: Kim

Håller tummarna för er!



Kram

2010-04-01 @ 13:16:07
URL: http://www.metrobloggen.se/maxamstaff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0