hard work work

idag är jag helt slut! men ska strax bege mig ut i skogen med hundarna först och sen med hästarna.

Likören gick på 2,28 efter en och en halv timmes träning:) är så stolt över honom! sänkt 6 sekunder sen förra veckan, de går frammåt! 10 sekunder från sitt rekord nu trots att de inte är en speciellt snabb bana.

så ska rida honom ikväll då jag (dum som jag är) lovade att rida monté med honom med på klubbtävlingen på lördag! klockan 11:00 går första loppet för er som vill komma och titta. hoppas på hyfsat väder och trevlig stämning:)


Kommentarer
Postat av: PLastis

vad spännande kl 11 sa du. kör Nellie med då eller? Du kan väl skicka ett mess.

2010-04-23 @ 06:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0