lite trött.. men mäst arg!

Det har verkligen inte varit min dag idag!!! (fast de är visseligen löning, jag kan köpa min efterlängtade transport!!! och jag får jobba nästa vecka med)

Åkte till börjes idag för att inhandla de som behövdes inför morgondagen, kom hem med tävlingsbyxor ( japp, de skulle vi ha! super) som är stora som hus.. blev xs till min och s till nellie! skorna va slut, men fick med min hundmatskålar, linement och en sadelgjord iaf! förhoppningsvis kommer min nya monté utrustning i nästa vecka.

hur som haver.. lite tjurig för att hälften av de jag skulle ha va slut på Börjes så åkte vi till citygross för att handla hundmat och mat till oss, började med att gå bort till hundmaten, då hade de ingen hundmat!! jag blir gaaalen!
aja, hittade ett sadelunderlägg som jag gillade iaf, så får bli en tripp dit i morgon med!


Kommentarer
Postat av: Plastis

Vilka bra bilder. Jag är så stolt över er och särskilt över din som tar så väl hand om din syster. Kram vi ses på banan snart.

2010-04-24 @ 10:01:00
Postat av: Plastis

kul var det igår. Jag var så stolt över er verkligen. Jag har lagt bilder i bloggen och på facebook som du gärna får ta.

2010-04-25 @ 08:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0