mycket pågång!

Nu är de full fart här hemma, som alltid visseligen!
svängde förbi emma efter jobbet, fick tillbaka mina kort och mitt legg som hon haft i en halv evighet:)

i fredags var vi på travbanan och tränade, övade voltning, defilering, starter osv i en och en halv timme. Sen körde vi ett provlopp, likör gick på 2,53.. ingen kanontid men är stolt över honom efter att han jobbat så pass hårt i en och en halv timme tidigare! ska försöka få marica till att klocka oss när vi bara värmt, ska bli spännande att se vad han går för lillkillen! Igår gjorde han en riktigt bra träningsrunda, rundan som i vanliga fall tar 1,5 h tog 40 min! duktig pojke! idag och i morgon får han stå, ska ner till banan på onsdag igen och ev på lördag.. den 24/4 var de visst klubbdag och "tävling", givetvis ställer vi upp!

ikväll är andreas på valpkurs, första gången så utan hund ikväll. i morgon ska vi iväg på hemligt uppdrag, tar så gott som hela kvällen iaf! och på onsdag blir de ponnytrav för hela slanten! torsdag måste jag plugga som en galning och fredag så blir de mystajm då de är 4 år med gubben:) fina grejer!

Igår hämtade vi hundarna plattor och stenar borta vid gamla huset, hämtade även en hundgård och ett tak vi hade liggandes där samt rev ner staketet vi hade till rasthagen. tog så gott som heela dagen, men ska bli skönt att få upp staketet här hemma, de tycker nog hundarna med.

nehe, nu ska vi ut i de fina vädret:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0