Träning!

Träningen med hästarna rullar på, mormor och morfar var och hälsade på vid travbanan när vi va där förra veckan, morfar klockade likör till 2,34! alltså under kvaöltid! härligt!:)
han har fortfarande långt kvar, men då han bara varit igång två månader efter ha stått i 4 år ( iaf 4 år sen han gick ett lopp sist) och går 16 sekunder från sitt rekord efter att ha varit så få gånger på banan ochbara gjor ett par snabbjobb på banan iår, är jag stolt över honom!

igår var vi ute och körde, 8,2 km åkte vi på 38 minuter. Vi hade den tunga rockarden och både jag och andreas åkte med, vi hade en medelhastighet på 12km/h och en topphastighet på 23,4 km/h (andreas hade gpsen med sigoch mätte upp allt) vilket vi är nöjda med med tanke på att de inte är en enda raksträcka utan endast upp och ner överallt.

igår hade jag och andreas varit tillsammans i 4 år, grattis till oss!

jag och likör tidigare i vår

Kommentarer
Postat av: sara

GRATTIS till er ! Kram !

2010-04-23 @ 15:55:01
URL: http://misstell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0